Saturday, 12 March 2011

Percutian di teluk kemang...

Hai....
heeee...aku nak cerita pasal aku pergi ke teluk kemang... di P.D...
kat sana memang best gilaaaa..hhoohho...aku pun boleh jadi gila ...seronok gila..
eh2..asal semua gila ni??
hahahaha..tak apa...kita terus kan bercerita....
aku start pergi dalam pukul 5...11/3/2011...
perjalan pergi ke P.D ..sangat menyeronokan.... aku pergi 5 orang jep...
kak ain,kak esa,cik min dan dayah.. korang tak kenal dorang ..heee... dalam perjalan itu...kita singgah di rumah kawan kak esa...kawan dia ajak pergi ke rumah banglow...banglow itu dibina pada 1912....rumah banglow tu besar...abis semua aku masuk,seronok gila.... dalam masa itu aku pn masuk salah satu bilik ...bilik nye sangat kecik... yang bilik lain2 semua besar2....huhu...mulut aku ni macam longkang sikit..suka cakap megarut2..huhuhuh...=D
aku cakap bilik itu ada hantu..huhu..tapi memang seram lah bila duduk rumah besar ni..macam2 ada..pup ,tempat jamming n snooker pun ada...perrrr hebat!!!.hehehhehee...
lepas kita orang balik dari rumah banglow itu...kita orang terus pergi ke rumah kawan kak esa...
dalam perjalanan itu..kita orang lalu sebelah kubur ...memang seram...gileee..semua pasal hantu ek..
heeee..
selepas itu..dah sampai kerumah kawan kak esa .
kita orang borak2 kosong..lepas itu kawan kak esa boleh cerita pasal rumah banglow tuh...
dia cakap ,rumah itu ada hantu..huhu..sebab ada orang pernah nampak kat bilik itu ada benda putih merangkang kat atas dinding..eeeee..seram gila masa itu..dia boleh cerita macam itu..perrr...dah lah aku tidur rumah dia kat ruang tamu..heee..tak boleh tidur aku di buat nye...sampai esok....


PADA 12/3/2011...

Hari paling best.pergi ke pantai...heeee... =D
kita orang semua pergi ke pantai mandi..huhuhu...
dah kita orang naik banana boat ea...yang benda panjang ur..
arrrhhh.....aku pun tak tahu nama natang urrrr...
hahahahaaa... kita orang main benda tu..lepas itu benda ur boleh terbalik...n then per lagi...kita orang tercampak lah kat dalam air tu...sampai kak esa muntah....hhuhu..kesian dia..dah lah tak reti berenang..huhuhu....lepas semua itu selesai..kita orang main bola tampar kat air..huhu..seronok gila...dan cari siput kat dalam air..hahhahaa.... awekk...jangan kata banyak... aku ni ley rabun nak pilih yang mana satu..hahhaa...kalau lah..=P
hahahhahaa...
lepas itu selesai di teluk kemang..
kita orang pergi ke muzium tentera darat di P.D..
mmg best...semua aku masuk..dapat tengok senjata..aku siap naik kereta tentera lagi...kereta itu bawak pergi pusing2...hhuhu... lepas itu..aku pergi ke pamiran tentera....dapat makan makanan tentera..siap ada bubur lagi..sedap...siapa cakap makanan tentera tak sedap?? sedap taw..huhuhu.=D
lepas itu balik.....huhuhu..
dah penat aku taip...hahahaha..=D
hari yang penat tapi seronok......                        
                          
                           GAMBAR
   Tak ada lah...nak tengok di facebook saya. =D                            

1 comment: